Akumulatory do Daewoo
- Akumulator do Daewoo Cielo
- Akumulator do Daewoo Espero
- Akumulator do Daewoo Evanda
- Akumulator do Daewoo Kalos
- Akumulator do Daewoo Korando
- Akumulator do Daewoo Lacetti
- Akumulator do Daewoo Lanos
- Akumulator do Daewoo Leganza
- Akumulator do Daewoo Lublin
- Akumulator do Daewoo Matiz
- Akumulator do Daewoo Musso
- Akumulator do Daewoo Nexia
- Akumulator do Daewoo Nubira
- Akumulator do Daewoo Rexton
- Akumulator do Daewoo Rezzo
- Akumulator do Daewoo Tico
Daewoo
Daewoo to południowo Koreańskie przedsiębiorstwo, zajmujące się wieloma gałęziami przemysłu. Koncern GM Daewoo zajmował się produkcją samochodów początkowo produkowanych jedynie w Korei. Poprzez połączenie się FSO Polska, duża część samochodów pod marką Daewoo została produkowana w Polsce. Poprzez współpracę z GM Motors, Daewoo wypuściło na podbój rynku europejskiego model Espero oraz Nexia. Później uzupełniono ofertę modelami Lanos, Nubira oraz Leganza. Na samym końcu wprowadzono prawdziwy hit sprzedaży Daewoo Matiz, który zawojował w szczególności rynek włoski.
Produkowane modele
Produkowane modele podzielone były na produkcję i sprzedaż w zależności od fabryki:
Daewoo Motor Polska w Lublinie produkowana była:
- Daewoo Nexia- samochód klasy kompaktowej, później produkowany tylko przez GM Uzbekistan, aż do 2016 roku. Ze względu na bogate wyposażenie akumulator do samochodu Daewoo Nexia musiał być odpowiednio pojemny.
- Daewoo-FSO w Warszawie produkowało modele:
- Daewoo Espero- samochód osobowy klasy średniej, bazujący na rozwiązaniach Opla Ascony,
- Daewoo Matiz- to mały pojazd jednobryłowy, w Polce produkowany w jednej wersji silnikowej. Po upadku GM Daewoo produkowany został pod nazwą FSO Matiz,
- Daewoo Nubira- to samochód osobowy klasy średniej produkowany od roku 1997. Na pierwsze wyposażenie montowane akumulatory do Daewoo Nubiry były marki Centra,
- Daewoo Lanos- kompaktowy samochód osobowy produkowany w latach 1997-2002,
- Daewoo Leganza- to auto klasy Premium oferowane przez GM Daewoo.
Technologia
GM Daewoo ze względu na przynależność do dużej grupy motoryzacyjnej, jaką jest do tej pory GM Motors, mogło korzystać z technologii innych marek. Ze względu na nacisk związany ze zbudowaniem aut osobowych o ograniczonym budżecie, auta marki Daewoo nie należały do czołówki europejskich producentów pod względem wyposażenia i wykonania. Jedynym wyjątkiem jest najlepiej wyposażony model klasy Premium, utworzony przez Daewoo o nazwie Leganza.