Akumulatory do Volkswagen Passat

Jaki akumulator do Volkswagen Passat? Poniżej znajdziesz wszystkie generacje tego modelu uszeregowane według rodzaju nadwozia i lat produkcji. Po wybraniu generacji, dopasuj pojemności wersję silnikową (benzyna/diesel) oraz rodzaj skrzyni biegów. Najlepsze akumulatory do Volkswagen Passat od sprawdzonych producentów w najniższych cenach.

Generacja: Volkswagen Passat B3/B4

Volkswagen Passat B3

Volkswagen Passat trzeciej generacji oznaczany jest symbolem B3, jest to samochód klasy średniej, produkowany przez koncern Volkswagen AG. Zaprezentowany został w 1988 roku na targach motoryzacyjnych w Genewie. Produkcja Passata B3 odbywała się w latach 1988-1993. W stosunku do swojego poprzednika Passata B2, nowa wersja charakteryzuje się bardziej aerodynamiczną sylwetką. W 1991 roku Passat B3 przeszedł kosmetyczny lifting. Do wyboru dostępne były wersje nadwoziowe sedan oraz kombi. W Volkswagenie Passacie B3 po raz pierwszy zamontowano silnik poprzecznie. Oprócz możliwości napędu na cztery koła (Syncro), dostępna była również wersja z pneumatycznym zawieszeniem (Nivomat). W ofercie Passata B3 dostępne były silniki benzynowe, zaczynając od pojemności 1600 cm3 o mocy 72 KM, a kończąc na motorze o pojemności 2800 cm3 osiągającego maksymalną moc 174 KM. Jednostki wysokoprężne dostępne były w trzech wersjach: 1.6 TD (80 KM), 1.9 (68 KM) oraz 1.9 TD (75 KM).

Generacja: Volkswagen Passat B5

Volkswagen Passat B5

Volkswagen Passat B5 to kolejny przedstawiciel niemieckiego koncernu Volkswagen AG w grupie samochodów klasy średniej. Pierwszy raz Passat piątej generacji (B5) został zaprezentowany w roku 1996. Produkcja odbywała się w latach 1996-2000. Model ten został zbudowany od podstaw, w stosunku do poprzednika (Passata B4), bazując na płycie podłogowej Audi A4 B5, wyprodukowanego 2 lata wcześniej od pierwszego VW Passata B5. Sylwetka nowego Passata otrzymała opływowe kształty, a cała karoseria została wykonana z blachy ocynkowanej. Takie działanie miało na celu zapobiegnięcie wystąpienia korozji. W Passacie B5 jednostki napędowe montowane były wzdłuż, a podstawową z nich była ta o pojemności 1600 cm3, osiągająca moc 101 KM. Auto oferowane było w dwóch wersjach nadwoziowych: sedan oraz kombi. Największą popularnością oraz wytrzymałością cieszyły się jednak silniki wysokoprężne z grupy TDI. Silniki o pojemności 1.9 l o różnych wersjach, pod względem mocy 90/110/130 KM charakteryzowały się dużą elastycznością, niskim spalaniem oraz niezawodnością.

Generacja: Volkswagen Passat B6/B7

Volkswagen Passat B6

Volkswagen Passat B6 to szósta generacja samochodu osobowego klasy średniej, oferowanego przez koncern Volkswagen AG. Swoją premierę VW Passat B6 miał w 2005 roku na corocznej wystawie motoryzacyjnej Geneva Motor Show. Model ten był produkowany od 2005 do 2010 roku. W Chinach VW Pasat B6 sprzedawany był pod nazwą Volkswagen Magotan. Dostępna była wersja nadwoziowa sedan oraz kombi. Względem swojego poprzednika (Passat B5 FL) wyróżnia się nowoczesną stylistyką oraz bardziej zaawansowanym osprzętem mechaniczno-elektronicznym. W sprzedaży oferowano dużą gamę silników, zarówno benzynowych, jak i diesla. Największą popularnością cieszył się model 2.0 TDI o mocy 140 KM, jednak był to jeden z najbardziej zawodnych silników, jakie pojawiły się w przeciągu ostatnich lat. Pomimo akcji serwisowej przeprowadzonej przez koncern Volkswagen nie wszystkie usterki fabryczne udało się zniwelować. Passat B6 oferował liczne wersje wyposażeniowe: Trendilne - była to podstawowa wersja wyposażeniowa, Comfortline - to rozszerzona wersja, posiadająca chromowane listwy na drzwiach, dzieloną kanapę oraz możliwość dokupienia skórzanej kanapy i foteli, Highline - jest to najbogatsza wersja wyposażeniowa, charakteryzująca drewnianymi elementami wykończenia wnętrza, skórzanymi fotelami, alufelgami w standardzie, chromowanymi listwami oraz atrapą, Sportline - sportowa odmiana, która głównie wyróżnia się skórzaną trójramienną kierownicą, obramowaniem szyb w kolorze czarnym oraz sportowymi fotelami z możliwością regulacji.

Volkswagen Passat

Volkswagen Passat, to drugi najbardziej rozpoznawalny samochód wyprodukowany pod znakiem VW. Passat to samochód osobowy klasy średniej, zaliczany do segmentu D produkowany od 1973 roku. Na chwilę obecną fabryki opuściło aż osiem generacji Passata i wszystko wskazuje na to, że w najbliższych latach możemy się spodziewać kolejnego modelu, oznaczonego jako Passat B9. Nazwa Passat zaczerpnięta została z nazwy wiatru morskiego, występującego w strefie międzyzwrotnikowej.

VW Passat to jedno z najchętniej kupowanych nowych oraz używanych aut w historii całej marki. Łącznie ok. 20 milionów salonowych Passatów znalazło swoich odbiorców na całym świecie. Samochód doskonale sprzedaje się również na rynku aut używanych, w szczególności w generacji B3, B4, B5 i B6. VW Passat dostępny był (i nadal jest) w wersji 3 i 5-drzwiowej, w nadwoziu typu sedan i kombi. Pod maskami Passatów montowana była szeroka gama silników diesla i benzynowych, oferujących różne osiągi i moc. Początkowo VW Passat wyposażony był jedynie w manualną skrzynię biegów oraz napęd na przednią oś. Obecnie najnowsze generacje Passata dostępne są zarówno ze skrzynią automatyczną, jak i manualną, w wersji z napędem na przednią lub napędem na 4 koła (4x4).

Dużą zaletą VW Passata była (i jest) nie tylko dobra cena, ale także ekonomiczne jednostki napędowe, pozwalające na ograniczenie spalania, dzięki czemu Passat uznany może być za tanie i ekonomiczne auto rodzinne. Volkswagen Passat dostępny jest w wersji Alltrack, R-Line, Sportline, R36. Najpopularniejsza jednostka napędowa w tym aucie, to niewątpliwie silnik diesla 1.9 TDI.