Audi 80 generacji B4, oznaczanej również symbolem 8C, to samochód osobowy należący do klasy średniej. Pierwsza prezentacja tej generacji Audi 80 miała miejsce w 1991 roku. Model ten produkowano w latach 1991-1996 (Cabrio 1991-2000). Auto występowało w różnych wersjach nadwoziowych: sedan, kombi (Avant), coupe, kabriolet. W nawiązaniu do starszej generacji, Audi 80 B4 nie przeszło dużej metamorfozy pod kątem wizualnym. Zmieniono maskę silnika, zderzaki i błotniki. Standardowym wyposażeniem stały się 15 calowe koła oraz poprawiona jakość materiałów służących do wykończenia wnętrza. Duże zmiany nastąpiły w konstrukcji auta, szczególnie w jego tylnej części. Wydłużono podłużnice, które sięgały aż do tylnego pasa, co znacząco wpłynęło na poprawę bezpieczeństwa. Samochody Audi 80 B4 wysyłane były również na rynek amerykański. Były to dobrze wyposażone wersje, posiadające takie elementy jak: klimatyzacja, tempomat, skórzane fotele czy elektryczne szyby. Szczególnie często importowany na rynek północnoamerykański był model wyposażony w silnik 2.8E, który bez problemu można było połączyć z układem napędu na cztery koła (Quatro).
Audio 80 to samochód osobowy klasy średniej, produkowany w latach 1972-1996. Samochód ten zaliczany jest do segmentu D. Audi 80 wydane zostało w czterech generacjach: B1 (1972-1978), B2 (1978-1986), B3 (1989-1991) i B4 (1991-1996). Pod maską każdej z generacji znaleźć można było zarówno silniki benzynowe, jak i diesel. Od 1984 roku karoseria Audi 80 była w pełni cynkowana, co zapobiegało korodowaniu metalowych elementów nadwozia. Audi 80 produkowane było w kilku wersjach nadwozia - coupe, cabrio, sedan i kombi. Do najpopularniejszych wersji silnikowych zdecydowanie zaliczyć można jednostkę napędową 1.9 TDI. Audi 80 opuszczało fabryki również z napędem na cztery koła. Taki model oznaczany był jako quattro. Następcą modelu 80 jest Audi A4.