Akumulatory do Volkswagen Polo

Jaki akumulator do Volkswagen Polo? Poniżej znajdziesz wszystkie generacje tego modelu uszeregowane według rodzaju nadwozia i lat produkcji. Po wybraniu generacji, dopasuj pojemności wersję silnikową (benzyna/diesel) oraz rodzaj skrzyni biegów. Najlepsze akumulatory do Volkswagen Polo od sprawdzonych producentów w najniższych cenach.

Generacja: Volkswagen Polo III

Volkswagen Polo III

Volkswagen Polo III to samochód osobowy, należący do klasy aut miejskich. Po raz pierwszy VW Polo trzeciej generacji zaprezentowany został w 1994 roku. Produkcja trwała do 2001roku. Jedynym wyjątkiem jest rynek Argentyński, gdzie VW Polo III produkowany był w latach 1996-2009. Auto zostało zbudowane na płycie podłogowej Seata Ibizy drugiej generacji. W 1995 roku do oferowanych jednostek napędowych dodano silnik o pojemności 1400 cm3, osiągający moc 60 KM. W tym samym roku, jako dodatkowe wyposażenie, dodano dwie poduszki powietrzne- kierowcy oraz pasażera. Wraz z seryjnym systemem ABS w 1996 roku dodano motor 1.1 l o mocy 50 KM. W 1997 roku Volkswagen Polo III przeszedł face lifting. Zmieniono deskę rozdzielczą i zegary, a klosze kierunkowskazów wymieniono z pomarańczowych na białe. W 1998 roku pojawiła się sportowa wersja GTI, która osiągała moc 120 KM, a rok później zaprezentowano seryjnie produkowane GTI o pojemności 1.6 l i mocy 125 KM. W 1999 roku wersja nadwoziowa hatchback VW Polo III przeszła szczegółowy face lifting, w którym zmienione zostały przednie reflektory, tylne lampy, zderzaki oraz atrapa chłodnicy.

Generacja: Volkswagen Polo IV

Volkswagen Polo IV

Volkswagen Polo IV to samochód osobowy należący do klasy aut miejskich, produkowany przez koncern Volkswagen AG. Pierwszy raz zaprezentowany został w 2001 roku. Produkcja trwała w latach 2001-2009. Dostępne były dwie wersje nadwoziowe: hatchback (3 lub 5-drzwiowy), sedan (4 drzwiowy).

Auto zostało zbudowane na płycie podłogowej, z której korzystano również przy produkcji takich samochodów jak: Audi A2, Seat Ibiza czy Skoda Fabia. Sedan VW Polo IV nosił nazwę Classic. W 2005 roku doszło do gruntownego faceliftingu. Charakterystycznymi zmianami, wynikającymi z modernizacji, były nowe reflektory, zderzaki, atrapa chłodnicy czy klapa bagażnika. Zwiększono wymiary samochodu (długość, szerokość, wysokość). Dodano również nowe elementy dodatkowego wyposażenia i zmodernizowano gamę jednostek napędowych. W 2005 roku ukazała się terenowa wersja Volkswagena Polo IV o nazwie Cross Polo. Wersja ta charakteryzowała się plastikowymi nakładkami na nadkola, podwyższonym zawieszeniem oraz standardowymi 17-calowymi alufelgami.

Generacja: Volkswagen Polo II

Volkswagen Polo II

Volkswagen Polo drugiej generacji to samochód osobowy należący do segmentu aut miejskich. Po raz pierwszy zaprezentowany został w 1981 roku. Produkcja VW Polo II trwała od 1981 do 1994 roku. Była to szeroko zmodernizowana pierwsza generacja o zwiększonej długości. VW Polo II produkowany był również pod nazwą VW Polo Classic. Jedną z głównych cech, w stosunku do swojego poprzednika, VW Polo II oferowany był w trzech wersjach nadwoziowych: sedan (2-drzwiowy), hatchback (3-drzwiowy), coupe (3-drzwiowy).

Standardowo montowaną jednostką był silnik benzynowy o pojemności 1100 cm3 lub 1300 cm3. G40 to usportowiona wersja VW Polo drugiej generacji, zademonstrowana w 1986 roku. Ta wersja wyposażona była w silnik o mocy 116 KM. Tego samego roku gamę jednostek napędowych uzupełnił silnik wysokoprężny o pojemności 1300 cm3, a cztery lata później kolejnym rozwiązaniem był motor o pojemności 1400 cm3. W 1990 roku Volkswagen Polo II przeszedł szczegółowy facelifting. Oprócz zmiany całego przodu auta, zmieniono również wnętrze oraz oferowane silniki.

Generacja: Volkswagen Polo V

Volkswagen Polo V

Volkswagen Polo piątej generacji to samochód osobowy, należący do segmentu aut miejskich. Auto zostało zaprezentowane w 2009 roku w Genewie. Produkcja tego modelu trwała w latach 2009-2017. VW Polo V produkowane było również pod nazwami Volkswagen Vento oraz Volkswagen Polo Sedan. Auto produkowane było na płycie podłogowej dzielonej wraz z Audi A1, Seatem Ibizą oraz Toledo, a także Skodą Fabią i Rapid. Auto w 2014 roku przeszło face lifting. Zmianie uległy zderzaki, atrapa chłodnicy oraz tylne lampy. Pierwszy raz w segmencie aut miejskich, opcjonalnie zastosowano reflektory w pełni wykonane w technologii LED. Wewnątrz zainstalowano nową kierownicę, zegary oraz konsolę środkową. Wraz z liftingiem zmianie uległy również oferowane jednostki napędowe. W 2015 roku auto w wersji sedan zostało poddane face liftingowi. Przód Volkswagena Polo V został upodobniony do Passata B7, wewnątrz zamontowano nową kierownicę i zmodernizowano konsolę środkową. Do oferowanych silników dodano jednostki napędowe: benzynowy 1.2 TSI o mocy 105 KM, wysokoprężny 1.5 TDI o mocy 105 KM.

Volkswagen Polo

Volkswagen Polo to mały samochód osobowy produkowany przez VW od 1975 roku, aż do chwili obecnej. Auto zaliczane jest do segmentu B, czyli niewielkich samochodów miejskich. Od początku produkcji fabryki opuściło aż sześć generacji VW Polo i wszystko wskazuje na to, że w kolejnych latach doczekamy się również kolejnej odsłony serii - Volkswagen Polo VII. Ilość sprzedanych łącznie egzemplarzy szacuje się na ok. 14 mln sztuk. Wynik ten nie powinien wywołać wielkiego zdziwienia, bowiem VW Polo już od I generacji cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród miłośników mniejszych aut.

Volkswagen Polo pierwszej i drugiej generacji dostępne były tylko i wyłącznie w nadwoziu 3-drzwiowym, z manualną skrzynią biegów. Przełomowym modelem okazało się Polo 3-ciej generacji, wytyczające nowe standardy aut miejskich. Wyposażone w 5-drzwiowe nadwozie VW Polo III, dawało znacznie większy komfort pasażerom zasiadającym na tylnej kanapie. Wersja po liftingu dostępna była również w konfiguracji z automatyczną skrzynią biegów. Od tego czasu każdy następny model dostępny był również w wersji 5-drzwiowej.

VW Polo dostępne było w wersji nadwozia: hatchback, sedan, coupe a nawet kombi. Najbardziej do gustu przypada jednak wersja hatchback, która po dziś dzień łączy w sobie elegancki wygląd, niskie spalanie oraz dobry (jak na tą klasę pojazdu) komfort jazdy. Dzięki swoim niewielkim wymiarom, Volkswagen Polo doskonale sprawdza się w miejskich warunkach. Dla bardziej wymagających powstały podrasowane (poddane fabrycznemu tuningowi) wersje jak GTI, Cross Polo i Highline R-Line.