Akumulator do Volkswagen Passat B6/B7

Jaki akumulator do Volkswagen Passat B6/B7? Poniżej znajdziesz listę wszystkich modeli uszeregowanych według rocznika, pojemności i rodzaju silnika. Zobacz ofertę producentów akumulatorów rozruchowych do Volkswagen Passat B6/B7 i zapoznaj się z aktualnymi cenami.

Volkswagen Passat B6

Volkswagen Passat B6 to szósta generacja samochodu osobowego klasy średniej, oferowanego przez koncern Volkswagen AG. Swoją premierę VW Passat B6 miał w 2005 roku na corocznej wystawie motoryzacyjnej Geneva Motor Show. Model ten był produkowany od 2005 do 2010 roku. W Chinach VW Pasat B6 sprzedawany był pod nazwą Volkswagen Magotan. Dostępna była wersja nadwoziowa sedan oraz kombi. Względem swojego poprzednika (Passat B5 FL) wyróżnia się nowoczesną stylistyką oraz bardziej zaawansowanym osprzętem mechaniczno-elektronicznym. W sprzedaży oferowano dużą gamę silników, zarówno benzynowych, jak i diesla. Największą popularnością cieszył się model 2.0 TDI o mocy 140 KM, jednak był to jeden z najbardziej zawodnych silników, jakie pojawiły się w przeciągu ostatnich lat. Pomimo akcji serwisowej przeprowadzonej przez koncern Volkswagen nie wszystkie usterki fabryczne udało się zniwelować. Passat B6 oferował liczne wersje wyposażeniowe:

  • Trendilne – była to podstawowa wersja wyposażeniowa,
  • Comfortline – to rozszerzona wersja, posiadająca chromowane listwy na drzwiach, dzieloną kanapę oraz możliwość dokupienia skórzanej kanapy i foteli,
  • Highline – jest to najbogatsza wersja wyposażeniowa, charakteryzująca drewnianymi elementami wykończenia wnętrza, skórzanymi fotelami, alufelgami w standardzie, chromowanymi listwami oraz atrapą,
  • Sportline – sportowa odmiana, która głównie wyróżnia się skórzaną trójramienną kierownicą, obramowaniem szyb w kolorze czarnym oraz sportowymi fotelami z możliwością regulacji.

Volkswagen Passat B7

Volkswagen Passat B7 to siódma generacja auta osobowego klasy średniej, oferowanego przez koncern Volkswagena. Swoją premierę Passat B7 miał w 2010 roku podczas Paris Motor Show. Model ten był produkowany od 2010 roku, przez cztery kolejne lata. Auto oferowane było w wersji nadwoziowej sedan oraz kombi. VW Passat B7 jest gruntowną modernizacją swojego poprzednika (Passata B6). Zmianie uległa głównie stylistyka nadwozia. Auto otrzymało bardziej kanciaste kształty, nowocześniejszą formę otrzymał cały przedni pas oraz tylnie lampy. Wnętrze zostało praktycznie w niezmienionej formie, poprawione zostały jedynie detale. W pojeździe zastosowane zostały te same jednostki napędowe co w poprzedniej generacji, czyli w VW Passat B6. Najczęściej instalowaną jednostką napędową (podobnie jak u poprzednika), był silnik wysokoprężny 2.0 TDI. Innowacyjnym rozwiązaniem było wprowadzenie uterenowionej wersji Passata B7 nazwanej Alltrack. Różniła się ona od standardowej wersji zwiększonym prześwitem, dodatkowymi plastikowymi nakładkami na koła i zderzaki, a podstawą był zintegrowany napęd na cztery koła.