Fiat Seicento to jeden z najbardziej rozpoznawalnych na Polskich drogach miejski samochód osobowy, produkowany przez firmę Fiat. Produkcja Fiata Seicento ruszyła w 1998 roku w Tychach. Model Seicento to następca (odświeżona wersja) Fiata Cinquecento produkowanego w latach 1991-1998. Nowa generacja kontynuacji serii czerpała ze swojego poprzednika większość inspiracji - od wyposażenia, przez jednostki napędowe, aż po płytę nadwozia.
Fabrycznie Fiat Seicento dostępny był w dwóch wersjach silnikowych. Pierwsza z nich to silnik benzynowy z wtryskiem paliwa o pojemności 900 cm3 i mocy 39 KM. Druga, mocniejsza jednostka napędowa montowana w Seicento to benzynowy silnik o pojemności 1100 cm3 i mocy 54 KM. Fiat Seicento wyposażony był w manualną skrzynię biegów oraz napęd na przednie koła. Wielu nabywców w celu podrasowania osiągów zdecydowało się na tuning silnika, jednak skracało to znacząco jego żywotność. Fiat Seicento 1.1 oraz 900, dostępne były jedynie w wersji 3-drzwiowej. Od 1998 roku łącznie wyprodukowano ponad 1,3 mln egzemplarzy. Fiat Seicento dostępny był również w wersji z silnikiem elektrycznym (Elettra) oraz w wersji nadwozia Van. W 2000 roku Fiat Seicento przeszedł face lifting, poprawiający wygląd nadwozia.
Fiat Seicento od 2005 roku dostępny był pod nazwą Fiat 600. Oprócz zmiany nazewnictwa modyfikacjom uległo samo wnętrze pojazdu. Klasyczny Fiat Seicento oferował 5 miejsc siedzących, zaś wersja 600 umożliwiała przewóz tylko dla 4 osób. Produkcja samochodu zakończyła się w 2010 roku. Do tego czasu wydane zostały wersje Hobbyu, Suite, Brush, Active, Young, Fun, S, SX i Sporting. Każda z oferowanych wersji Fiata Seicento różniła się wyposażeniem. W zależności od wybranego pakietu, dostępne było wspomaganie kierownicy, ABS, klimatyzacja, uchylane szybki tylne, zderzaki w kolorze nadwozia, centralny zamek czy elektryczne szyby.
Najbogatszą wersją był Fiat Seicento Sporting wyposażony w silnik 1.1 o mocy 54 KM. Model ten charakteryzował się krótszym przełożeniem biegów, lekkimi felgami, elektrycznym wspomaganiem układu kierowniczego i stabilizatorem poprzecznym zawieszenia przedniego. Sportowa wersja Fiata Seicento dodatkowo wyposażona została w obrotomierz. Auto nabyć można było w dwóch wersjach - Sporting oraz Sporting Abarth. Produkcja wersji Sporting zakończona została w 2002 roku.